13.04.2023

Kehä III Nesteellä, Niittytie 2, 01510 Vantaa

09.05.2021

Kääppärit telkassa ja netissä

Yle Teema Femman TV-ohjelmaan "NÄRBBILD" osallistuvat yhdistyksen kääpiautolijat. Lähetys on ma 10.5 klo 19:55 ja uusintana ti 11.5 klo 11:00 & pe 14.5.20121 klo 9:05.

17.03.2020

Kääppäreitä Yle Areenassa

Jouko Tontti vihjaisi Face-ryhmässä, että kääppäreitä voi nähdä Yle Areenan Vintage Valtakunta -sarjassa.

Suomen Kääpiöautoyhdistys ry

Åland Rally 14.-16.7.2023 (päivitetty 4.4.2023)

Tänä vuonna tapaamme jälleen Gröna Uddenin leirintäalueella Maarianhaminassa, mutta heinäkuussa.

Olemme alustavasti varanneet 15 mökkiä ja joitakin camping/telttapaikkoja, otathan itse yhteyttä Gröna Uddens campingiin sähköpostitse info@gronaudden.com majoituksen varaamiseksi. https://www.gronaudden.com/

Syötä koodi MCBIL23 varauksen yhteydessä, jotta leirintäalue tietää kuka olet. Näitä mökkejä ei voi vuokrata heidän verkkosivuiltaan, vaan varaus tulee tehdä sähköpostitse. Koska on sesonkiaika, varaamatta jäävät mökit menevät yleisille markkinoille 14.5.2023. VARAUS EI MAKSA MITÄÄN, SEN VOI PERUA VUOROKAUTTA ENNEN. Maksu tapahtuu paikan päällä.

Hinnat:

1-2 henkilöä 85 €/mökki/yö
3-4 henkilöä 115 €/mökki/yö

Maksu suoritetaan paikan päällä leirintäalueella. Vuodevaatteet ja aamiaisen voi ostaa erikseen.

Ohjelma tulee myöhemmin.

Tervehdys ja nähdään

Jack, Mats ja Elisabet

Jos sinulla on kysyttävää, soita Elisabet +46(0)706555900 tai Jack +46(0)707958930 tai messer65@hotmail.com