Trabant 601 1988 ohjauskulmat

Itku-potku-raivarit kun osat eivät sovi yhteen, mutta ehkä joku osaa auttaa...
Huikko
Viestit: 7
Liittynyt: La Maalis 29, 2014 5:47 pm
Viesti:

Trabant 601 1988 ohjauskulmat

Viesti Kirjoittaja Huikko » Ke Huhti 30, 2014 2:38 pm

Mitkähän on oikeat arvot ja mitä kaikkea voidaan säätää ja mistä. Aurauksen tajusin että raidetangoista mutta kuinkas muut arvot. Vasen eturengas kuluu voimakkaasti ulkosyrjältään.
Jäsen #518
Trabant P601 Universal 1988

trabi
Viestit: 4
Liittynyt: Su Maalis 30, 2014 8:35 am
Viesti:

Re: Trabant 601 1988 ohjauskulmat

Viesti Kirjoittaja trabi » Ti Touko 13, 2014 6:04 pm

Eipä siinä muuta säätöä ole kuin se auraus. Ja se ei saa aurata vaan pitää olla haritusta. En tiedä arvoja , pers tuntumalla olen säätänyt ja tarkkaillut renkaita.

Seppo Luoto
Viestit: 1
Liittynyt: To Kesä 12, 2014 4:17 pm
Viesti:

Re: Trabant 601 1988 ohjauskulmat

Viesti Kirjoittaja Seppo Luoto » To Kesä 12, 2014 4:25 pm

Huikko kirjoitti:Mitkähän on oikeat arvot ja mitä kaikkea voidaan säätää ja mistä. Aurauksen tajusin että raidetangoista mutta kuinkas muut arvot. Vasen eturengas kuluu voimakkaasti ulkosyrjältään.
Trabant 601 vm. 1965 ohjekirja antaa seuraavat arvot: sivukallistuma +2 astetta, etuviistous (haritus?) 5-7mm (kuormatta) olkatapin kallistuma 7astetta30min.
Tämä on kirjan ilmoittama tieto, tuo etuviistous tarkoittanee nimen omaaan haritusta !

Vieras

Re: Trabant 601 1988 ohjauskulmat

Viesti Kirjoittaja Vieras » Su Maalis 01, 2015 8:21 pm

Trabin ohjekirja v. 1981 sanoo haritukseksi vyörenkailla 2-4 mm, ns rättirenkailla 5-7 mm,

Perjantai13

Re: Trabant 601 1988 ohjauskulmat

Viesti Kirjoittaja Perjantai13 » Pe Maalis 20, 2015 3:15 pm

Mikäli vain toinen rengas kuluu niin kyseessä lienee pyöränkulman virhe, ei auraus/haritusvirhe. Tarkista camber ja caster.


Anonymous on tönäissyt viestiketjua viimeksi klo Pe Maalis 20, 2015 3:15 pm

Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa